UEDA TATSUYA - MONSTER NIGHT

Giriş
Küçük kız: Anne! Yeni bebeğim nerede?
Anne: Bilmiyorum..

~MONSTER NIGHT Hikaye Kitabı
 Tatlı kız noel hediyesi olarak yeni bir oyuncak bebek almıştı
O zaman, küçük kız eski dostu fare Toby ile oyun oynamayı bıraktı
Fare Toby sonunda kaçmıştı
Ama kaçtığı paketi bir kurt aldı
Kurt Toby’e yardım etti ve ağzına alarak dağın derinlerine doğru ilerledi….
İşte o zaman karşılarına çok, çok güzel bir şato çıktı
Kurt bu şatonun efendisi gibi görünüyordu…  3:)

Şarkı:

Hepsi: Bu çok çılgın bir parti! Neden bize katılmıyorsun? 
Gizli bir parti, şimdi başlama vakti!!
Ortaya çıktığın için teşekkür etmek istiyorum
Bu korku dünyasında yol göstericinim
Büyünün sesi “abracadabra” da bugün duyuluyor
Sallanan örümceklerin ritmi, elini tut ve vals yapalım
Medusa? Frankenstein? Senin tarzın hangisi? Her ikisi de çılgına dönmüş!

Bu geceki ay ışığı, çılgın dolunay için çok heyecanlıyız
Ah! Hadi korkunç bir tuzak kuralım! Kaçmana izin vermeyeceğim, haydi ye!

LA LA LA LA LA LA Yükseliyoruz! Çılgın bir parti!
LA LA LA LA LA LA     Harikayız!      Müthiş bir parti!
Daha fazla     Benim için çığlık at! Bana korkuyu göster! Yap hadi!

Fare: Yap hadi!
Canavarlar: Yap hadi!

Mutlu musun?  ~Sıkıcı..   Her gün gülümsüyor musun? ~Tamamıyla sıkıcı!
Harika! Harika! Biz nasıl eğlenileceğini biliyoruz!  Bu Canavar Gecesi!!!!

Kırıntılarına kadar ye, gözlüğünü çıkart, kötü şarkıya başla, hadi birlikte söyleyelim!
Bana meyve suyu ver, hadi azıtıp neşelenelim. Tanrı ve Buda, Vazgeçmiyorlar!

LA LA LA LA LA LA Yükseliyoruz! Çılgın bir parti!
LA LA LA LA LA LA     Harikayız!      Müthiş bir parti!
Daha fazla     Benim için çığlık at! Bana korkuyu göster! Yap hadi!

Fare: Yap hadi!
Canavarlar: Yap hadi!

Fare: Hyahhahahhaaa ne inanılmaz bir gece, biraz gürültü yapmak, gerçek yüksek sesle !
Küçük kız: Çok fazla gürültü yapmayın, vakit çok geç..
Canavar: böyle yaramaz bir sıpa olma
Köpek: Eve gitmiyorsun!

Ah! Bu korkunç tuzak tarafından yakalanmış! Tuzak sessizce açıldığında.. BU BENDİM! Jesus!
Oh kralımız! Liderimiz! Sessizliğin etrafına toplanın!

Ueda: Bayanlar ve baylar! Bu gece asla sona ermeyecek. Yiyelim, içelim, haydi partiye! Şov zamanıı!!!


LA LA LA LA LA LA Yükseliyoruz! Çılgın bir parti!
LA LA LA LA LA LA     Harikayız!      Müthiş bir parti!
Daha fazla     Benim için çığlık at! Bana korkuyu göster! Daha da fazla!
Bana korkuyu göster! Daha da fazla!
Benim için çığlık at! Bana korkuyu göster! Yap hadi!

Fare: Yap hadi!
Canavarlar: Yap hadi!
Hepsi! Yap hadi!
Fare: Gelecek sefere görüşürüz!


 
Çeviri : ~EienTatsu
 



0 yorum: