Yakın bir zamanda Koki Tanaka'nın "Johnny's 1 numaralı baş belası" ifadesi ile dergilerin birinde yayınlanan fotoğrafı, KAT-TUN grubunun uzun süredir hiçbir faaliyette bulunmamasının sebebi olarak gösterildi. O fotoğrafın bedeli Koki'nin gruptan çıkarılması oldu.. KAT-TUN artık 4 üyeyle yoluna devam edecek....

[09.10.2013]

Johnny’s net

İlgililere,

Ajans kurallarının defalarca ihlal edilmesinden dolayı, 30 Eylül’de KAT-TUN’un Koki’si ile ajansımızın sözleşmesi sona erdi. Koki’nin gruptan çekilmesine rağmen KAT-TUN geri kalan dört diğer üye ile faaliyetlerine devam edecek; içtenlikle şimdiye kadar destek olan hayranların her zamanki gibi destek vermeye devam etmelerini rica ediyoruz.


Tanaka Koki;
Sebep olduğum tüm sorunlara rağmen beni desteklemeye devam ettikleri için üyelere minnettarlığımı belirtmek istiyorum, gerçekten özür dilenecek şeylere sebep oldum. Gelecekte profesyonel aktivitelerime devam etmeyi planlıyorum ve detaylar kararlaştırıldıktan sonra başka bir duyuru olacak.



KAT-TUN 

Üyelerden yorum;

Endişe içindeki tüm hayranlardan, neden olduğumuz bu telaş için özür diliyoruz. Grup olarak farkındalığımızı nasıl arttıracağımız konusunda sayısız konuşma gerçekleştirdik ama 10 yıldır aynı grupta olduğun bir üyenin bu duruma geldiğini söylemek üzücü.  şu andan itibaren KAT-TUN 4üye olarak faaliyetlerine devam edecek ve içtenlikle hayranların her zaman olduğu gibi bizi desteklemeye devam etmelerini rica ediyoruz..



ÜYELERDEN MESAJLAR

Kazuya Kamenashi;
Ortaya çıkan bazı şeyler ve neden olduğumuz farklı duygular nedeniyle özür dilemek için bu şansı kullanmak istiyorum. Ben gerçekten üzgünüm.  Bir üye olarak üzüntü ve hayal kırıklığı ile doluyum. En son beşimiz birlikte konuştuk. Kendi yolumuzu çizmeye karar verdik. Şu anda bu durumu kabul etmeyi ve yüzümüzü ileriye çevirmeyi umuyoruz. Sizlerle en iyisini paylaşırken yapabileceğimiz şeyler bulmayı umuyoruz. İçtenlikle bizim için desteğinize devam etmenizi rica ediyorum.

Taguchi Junnosuke;
Şu anda böyle bir duyuru yapmaktan dolayı gerçekten üzgünüm.  Diğer üyelerle on yılı aşkın bir süredir aynı gruptaydık ve bu anıları hep birlikte paylaştık. Özellikle radyo programları ve müzik için birlikte çok zaman geçirdik yani şok ve kargaşamı saklamam mümkün değil. Ancak, KAT-TUN’un bir üyesi olarak şimdi ve bundan sonra hepimiz (üyeler) sevginizi hak etmek için faaliyetlerimize devam etmemiz gerektiğine inanıyoruz. Lütfen bizim için değişmez desteğinize devam edin! Yanıt olarak elimizden geleni yapacağız! Lütfen bize iyi davranın!

Ueda Tatsuya;
Tüm hayranlarımıza kargaşa ve şu andan itibaren Tanaka Koki’nin gruptan çekildiğini sizlere bildirerek sebep olacağımız üzüntüden dolayı en içten özürlerimi sunuyorum. 10 yıldır birlikte çalıştığın arkadaşın olmasına karşın böyle şeylerin ortaya çıkması çok üzücü. Beşimiz arasındaki son konuşmamızda vardığımız sonuç bir çizgi çekmek ve iyimser olmak oldu. Dört kişi olarak çalışmaya devam edecek ve ciddiyetle ne yapabileceğimiz hakkında düşüneceğiz. Herkes Koki Tanaka ve bize içten desteğiini göstermeye devam ederse çok mutlu olurum.

Nakamaru Yuichi;
KAT-TUN’u destekleyen herkes. Üyelerimizden biri Tanaka Koki, şu anda gruptan çekilmiş bulunmakta. Hepinize şok ve üzüntü vermekten dolayı son derece üzgünüm. Uzun süre onunla birlikte çalışmış biri olarak, ben kendim şok olmuş, şaşkın ve üzgünüm ama olayların bu durumunu kabullendim ve gelecekte faaliyetlere dört kişi olarak devam edilecek. Ben bir kez biraz yerleşmiş olan duygularımla, hepinizin önünde başka bir konuşma yapmayı umuyorum. Lütfen bundan sonra da KAT-TUN’a değişmez desteğinizi vermeye devam edin.



1 yorum:

  1. hee resmen yapmacık gibi bir şey olmuş bunların ki of ya nande ayrıldı bu ya olcak işmi şimmdi yani puff hele kamenin yorumu Kendi yolumuzu çizmeye karar verdik derken yani grubu komple mi dağıtmaya karar verdikleri anlamına gelio of anlamadım ama çalışnmalara devam ediceklermiş of ya grup gittikçe dağılıo hep o johanny yüzünden nie ya niyee

    YanıtlaSil